Testat nordic wellness nya gym på Rosvallen

2014



Det enda negativa med nyköping har varit att när jag är här längre perioder får jag sån sjuk träningsabstinens men idag tog vi oss till gymmet, fixade en gratis träningsvecka, och de va kul att lära ut lite. Men nej, ja kommer aldrig vilja bli pt, ja är inte pedagogisk för fem öre och när jag visar något och säger förstår du och personen svarar nej får jag lite smått panik för ja har ingen aning om hur man kan förklara på ett bättre sätt, de är lätt att det blir en självklarhet för en själv. 
 
Men de är så jävla kul att hjälpa andra och peppa andra, för de va den hjälpen jag inte fick själv när jag kände mig vilse på gymmet. Mycket psykiska spärrar får man gärna innan man kommer igång med träningen. De är liksom en helt annan typ av styrka man måste bygga upp hos sig själv. 
 
Måste bara påpeka att nordic wellness är värdelöst jämfört med både friskis och factory, de känns som att dom satsar mer på att de ska se bra ut än att faktiskt få gymmet funktionellt. De fanns inte en enda fri squatrack på deras nya gym på rosvallen, en enda och de är en smithmaskin och de finns bara en liten spegelvägg. De är ju viktigt att kunna se sig själv och sin hållning när man tränar. Så nae, de va en besvikelse! 
 
Nu blir de att laga lite käk och återfå energin lite.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?